Akékoľvek zmeny v rezervácii zo strany klienta je možné uskutočniť písomne, telefonicky alebo e-mailom prostredníctvom recepcie chaty na:
- telefónnom čísle: +421 903 704 444
- e-mailovej adrese: info@magurka-liptov.sk,
- poštovej adrese: Ritterstein, s.r.o., Horská Chata Magurka, Hodžova 26, 949 01 Nitra.
Pri požiadavke na zmenu uskutočnenej rezervácie je klient povinný vždy uvádzať rezervačné číslo pridelené a zaslané klientovi pri uskutočňovaní rezervácie. Pokiaľ klient požaduje zmenu uskutočnenej rezervácie, ktorej nie je možné z kapacitných alebo iných prevádzkových dôvodov vyhovieť, prevádzkovateľ chaty uskutoční všetky kroky za účelom vyhotovenia požiadavkám klienta, avšak prevádzkovateľ chaty nie je povinný požiadavke klienta na zmenu uskutočnenej rezervácie vyhovieť, a klientovi nevzniká nárok na náhradu škody či akékoľvek iné plnenie zo strany prevádzkovateľa chaty z dôvodu nemožnosti zmeny uskutočnenej rezervácie.
Prevádzkovateľ chaty si vyhradzuje právo požadovať od hosťa pri rezervácii zálohovú platbu vo výške 50 % – 100 % z ceny ubytovania. Rezervácia sa stáva pre chatu záväznou až po obdržaní úhrady zálohovej platby na účet prevádzkovateľa chaty. V prípade odstúpenia klienta od zmluvy a zrušenia rezervácie vzniká prevádzkovateľovi chaty nárok na storno poplatok z výšky zaplatenej zálohy nasledovne:
Bez storno poplatku – viac ako 14 dní pred nástupom klienta na pobyt
50 % z výšky uhradenej zálohy – 14 až 7 dní pred nástupom klienta na pobyt
100 % z výšky uhradenej zálohy – 7 a menej dní pred nástupom klienta na pobyt
V prípade nenastúpenia klienta na rezervovaný pobyt vzniká prevádzkovateľovi chaty nárok na storno poplatok vo výške 100 % z ceny objednaných a potvrdených služieb.
V prípade odstúpenia klienta od zmluvy a zrušenia rezervácie alebo v prípade čiastočného odstúpenia klienta od zmluvy a čiastočného zrušenia rezervácie alebo nenastúpenia klienta na rezervovaný pobyt vzniká prevádzkovateľovi chaty nárok na storno poplatok vo výške 100 % z ceny objednaných a potvrdených služieb.
V prípade odstúpenia klienta od zmluvy a zrušenia rezervácie alebo v prípade čiastočného odstúpenia klienta od zmluvy a čiastočného zrušenia rezervácie alebo nenastúpenia klienta na rezervovaný pobyt v mimoriadnych prípadoch (choroba, úmrtie, postihnutie živelnou pohromou a pod.) je prevádzkovateľ chaty oprávnený vzdať sa nároku na úhradu storno poplatku na základe predloženia dôveryhodného dôkazu o vážnej príčine odstúpenia klienta od zmluvy a zrušenie rezervácie alebo čiastočného odstúpenia klienta od zmluvy a čiastočného zrušenia rezervácie alebo nenastúpenia klienta na rezervovaný pobyt klientom.
V prípade odstúpenia klienta od zmluvy a zrušenia rezervácie alebo čiastočného odstúpenia klienta od zmluvy a čiastočného zrušenia rezervácie alebo nenastúpenia na pobyt zašle prevádzkovateľ chaty klientovi písomne alebo e-mailom oznámenie o uplatnení nároku prevádzkovateľa na storno poplatok a jeho výške v zmysle týchto VOP do 14 dní odo dňa odstúpenia klienta od zmluvy a zrušenia rezervácie alebo odo dňa čiastočného odstúpenia klienta od zmluvy a čiastočného zrušenia rezervácie alebo odo dňa začiatku pobytu v prípade nenastúpenia klienta na pobyt. Klient potvrdením objednávky a vyjadrením súhlasu s týmito VOP súhlasí a berie na vedomie, že prevádzkovateľ chaty je oprávnený v prípade odstúpenia klienta od zmluvy a zrušenia rezervácie alebo čiastočného odstúpenia klienta od zmluvy a čiastočného zrušenia rezervácie alebo nenastúpenia na pobyt jednostranne započítať pohľadávku klienta na vrátenie klientom uhradenej ceny pobytu pri uskutočnení rezervácie pobytu voči pohľadávke prevádzkovateľa chaty na úhradu storno poplatku vo výške uvedenej v týchto VOP vo výške, v ktorej sa tieto pohľadávky kryjú, pričom sumu presahujúcu vzájomné pohľadávky klienta a prevádzkovateľa chaty v prospech klienta uhradí prevádzkovateľ chaty klientovi bezhotovostným bankovým prevodom na bankový účet klienta, z ktorého bola realizovaná úhrada ceny pobytu pri rezervácii pobytu, a to do 30 pracovných dní odo dňa nasledujúceho po dni odstúpenia klienta od zmluvy a zrušenia rezervácie alebo čiastočného odstúpenia klienta od zmluvy a čiastočného zrušenia rezervácie alebo nenastúpenia na pobyt. Bankové poplatky spojené s vrátením ceny pobytu klientov znáša klient.
Na určenie počtu dní pri výpočte storno poplatkov je rozhodujúci deň doručenia písomného odstúpenia od zmluvy a zrušenia rezervácie.
Osobitné ustanovenia
V prípade nejasností alebo otázok, ktoré vzniknú pri rezervácii, je klient oprávnený obrátiť sa na recepciu chaty telefonicky na telefónnom čísle: +421 903 704 444 alebo emailom: info@magurka-liptov.sk
Check-in je možný v deň začiatku pobytu v zmysle rezervácie od 14.00 h. Check-out je v posledný deň pobytu v zmysle rezervácie do 10.00 h, pokiaľ vopred nebolo písomne dohodnuté inak.
Ak sa klient neubytuje najneskôr do 20.00 h dňa začiatku pobytu, považuje sa to za nenastúpenie na pobyt (čl. 4 VOP) , pokiaľ vopred nebolo dohodnuté inak. V takomto prípade si prevádzkovateľ chaty vyhradzuje právo ponúknuť ubytovaciu jednotku iným klientom.
Prevádzkovateľ chaty je povinný ubytovať klienta, ktorý sa dostavil na check-in od 14.00 h do 20.00 h.
Pokiaľ klient pri check-oute v stanovenom čase neuvoľní izbu, bude mu účtovaná za každú ďalšiu začatú hodinu suma 15 eur s DPH, pokiaľ nebolo dohodnuté inak.
V prípade osobitných požiadaviek (detská postieľka, neskorý nástup alebo odchod z pobytu (early check-in alebo late check-out), alebo záujmu o rezerváciu doplnkových služieb, je klient oprávnený obrátiť sa na recepciu chaty
- na telefónnom čísle: +421 903 704 444
- alebo e-mailom: info@magurka-liptov.sk
Prevádzkovateľ chaty je oprávnený poskytnúť zľavu na pobyt pre deti mladšie ako 12 rokov, a to nasledovne:
- pre deti mladšie ako 4 roky zľava 100 % bez nároku na pevné lôžko
- pre deti od 4 rokov do 12 rokov zľava 30 % z ceny ubytovania
Prevádzkovateľ chaty si vyhradzuje právo zmeny vekovej kategórie ako aj výšky poskytovanej zľavy.
Prevádzkovateľ chaty si vyhradzuje právo vo výnimočných prípadoch ponúknuť klientovi iné ubytovanie, než bolo pôvodne dohodnuté, pokiaľ sa podstatne nelíši od potvrdenej objednávky.
Prevádzkovateľ chaty je oprávnený s okamžitou platnosťou ukončiť pobyt klienta a odstúpiť od zmluvy bez nároku na finančnú refundáciu, pokiaľ hosť poškodzuje majetok chaty alebo porušuje ubytovací poriadok. Prevádzkovateľ chaty je oprávnený nárokovať si u klienta všetky škody vzniknuté správaním klienta, pri ktorom dochádza k poškodzovaniu majetku chaty.
Podmienky rezervácie skupinových pobytov sa upravujú individuálne na základe dohody s prevádzkovateľom chaty.
Ak hosť spôsobí chate poškodenie na majetku, má chata nárok na finančnú náhradu škody priamo na mieste. Výška sa bude špecifikovať na základe obstarávacej ceny poškodeného majetku. V prípade, že sa chata a klient nedohodnú hneď a dobrovoľne na mieste, má chata právo privolať k doriešeniu škody policajnú hliadku.
V prípade nerešpektovania požiarnych bezpečnostných opatrení ako:
- zákaz fajčenia v priestoroch chaty
- spustenie dymovej clony pri akciách
- používanie otvoreného ohňa v priestoroch chaty
- v iných prípadoch spustenia falošného poplachu môže byť zo strany poskytovateľa služieb vyúčtovaný poplatok až do výšky 5.000 EUR.
Záverečné ustanovenia
Prevádzkovateľ:
Ritterstein, s.r.o.
Hodžova 26, 949 01 Nitra
IČO: 51 043 289
DIČ: 2120570529
IČ DPH: SK2120570529 zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra oddiel: Sro, vložka č.: 46389/N
Bankové spojenie: Slovenská sporiteľňa, a.s
IBAN: SK76 0900 0000 0051 3353 0411
SWIFT: GIBASKBX